69-godišnjakinja već mjesecima ne može do svoje mirovine zbog promjene banke

Ana Kanazir
17. studenoga 2022.
Mirovine
A- A+

Umirovljenica (69) iz Beča od ljeta nije primila svoju mirovinu i to zbog vrlo banalnog razloga. Naime, zatvorila je račun u svojoj dosadašnjoj banci i otvorila je novi račun u online Easybank banci pa je došlo i do problema kod transakcija. Mirovinskom osiguravajućem društvu je ovo problem jer im je potreban pečat banke kako bi se mirovina mogla prebaciti na novi račun, a oni još nije dobili pečat pa samim time nema ni novaca.

Mirovine  Foto: Pixabay

S obzirom na to da nije dobila mirovinu dulje vremena i da nema novaca, kćer joj trenutno plaća stanarinu i režije, a još ne zna kada će točno dobiti zaostatke mirovine.

Tečaj €/kn: 7,53450
stednja
Danas je Svjetski dan štednje: Stopa štednje u bankama se u Hrvatskoj vratila na razinu prije pandemije

Problem je u online banci

Novac od mirovine je dobila samo jednom i to poštom, a nije uspjela saznati kada će točno dobiti svoju mirovinu, prenosi Fenix magazin.

– Više ni ne znam koliko je puta moja kćer pokušala dobiti nekog zaposlenika banke ali kontakt je moguć samo e-poštom. Dosad nismo ništa uspjeli postići. Moja kćer od kolovoza plaća moju stanarinu i ostale režije, a ne znam do kada će to moći. Novac od mirovine sam samo jedan put uspjela podići i to poštom. No, ta je usluga prekinuta jer se mirovina poštom nije mogla isporučivati prečesto, objasnila je situaciju umirovljenica.

Općeniti problem

Poslale su i e-mail, ali su im rekli kako nemaju zabilježene njezine pozive. Jednako tako, iz mirovinskog osiguranja su joj rekli kako se općenito javlja problem s online bankama i kako uvijek dolazi do kašnjenja jer banci treba dugo da pošalje potreban pečat. S obzirom na to da je već prošlo nekoliko mjeseci, ova se 69-godišnjakinja može samo nadati da će svoje novce dobiti uskoro.

Slični problemi su se događali i u pandemiji, u vrijeme izolacije. Najbolji primjer je jedan umirovljenik koji se pobunio protiv online načina funkcioniranja rada banaka, zbog čega nije mogao doći do svoje mirovine, a o čemu smo pisali ovdje.

Situacija u Hrvatskoj

Kako se navodi na stranicama HZMO-a, kod promjene načina isplate mirovinskih primanja u Republici Hrvatskoj s pošte na banku ili s jedne banke na drugu banku, korisnik dostavlja tiskanicu ovlaštenje/suglasnost koju izdaje i ovjerava banka u kojoj je korisnik otvorio račun, a potom se mirovina isplaćuje regularno.

69-godišnjakinja već mjesecima ne može do svoje mirovine zbog promjene banke
Popularno
Tečaj €/kn: 7,53450
Share via
Copy link
Powered by Social Snap