7 pitanja koje imate o aplikaciji SmartScan

Sponzorirani članak
7. prosinca 2017.
Novosti
A- A+

S aplikacijom GfK SmartScan dobivate mogućnost praćenja svojih mjesečnih troškova na robu široke potrošnje. Koristeći aplikaciju, imat ćete uvid u to koliko ste novca potrošili, u kojim trgovačkim lancima ste kupovali i koliko puta tijekom jednog mjeseca ste odlazili u kupovinu, kao i usporedbu spomenutih parametara u posljednjih 14 mjeseci.

GfK aplikacija SmartScan

GfK ni na koji način neće tražiti da mijenjate vaše kupovne navike (neće utjecati na to koliko kupujete, što, kada, gdje…). Svrha Panel istraživanja je da objektivno sagleda ponašanje potrošača u Hrvatskoj, a ne da utječe na formiranje tržišta. Ipak, kao znak zahvalnosti što koristite SmartScan aplikaciju, GfK će vam redovito dodjeljivati određeni broj bodova koje možete zamijeniti za poklon iz njihovog bonus kataloga koji možete pogledati ovdje.

Donosimo vam odgovore na 7 pitanja koja možda imate o aplikaciji SmartScan. Priču kako je Ivan otkrio SmartScan pročitajte ovdje.

Tko je GfK?

GfK je jedna od najvećih istraživačkih tvrtki u Hrvatskoj i jedna od najvećih u svijetu. GfK Hrvatska posluje duže od 17 godina u području marketinga i istraživanja. Više o tvrtki možete pronaći na Internet stranici http://www.gfk.com/hr-hr/

Što je Panel kućanstava?

Panel kućanstava (GfK Consumer Panel) je istraživanje koje GfK provodi po standardiziranoj metodologiji u više od 20 zemalja.

Panel kućanstava prikuplja podatke o kupovinama robe široke potrošnje, te koristeći inovativne tehnologije agregira prikupljene informacije u nalaze i preporuke koje tvrtkama pomažu da unaprijede svoju ponudu i izbor potrošača.

Što je SmartScan?

GfK SmartScan je aplikacija koja je razvijena od strane GfK za potrebe istraživanje tržišta. Svrha SmartScana je prikupljanje podataka o kupovini robe široke potrošnje za potrebe GfK Panela kućanstava.

Kako se koriste informacije o mom kućanstvu?

Informacije o Vama i Vašem kućanstvu su nam potrebne zbog pravilne statističke raspodjele uzorka. Podaci koje nam dostavite neće biti tretirani pojedinačno već skupno, zajedno sa podacima ostalih sudionika SmartScan projekta.

Kako je Ivan otkrio SmartScan (i što je to uopće)

GfK poduzima sve organizacijske i tehničke mjere u cilju zaštite Vaših osobnih podataka. Ovo uključuje tehničke, fizičke i administrativne mjere osiguranja. Svi prikupljeni podaci će biti šifrirani i sigurno preneseni na server.

Prikupljeni podaci čuvaju se na serverima GfK. Pristup prikupljenim podacima samo i isključivo imaju zaposlenici GfK u okviru postojećih obveza povjerljivosti. Svi podaci koje biste nam dostavili su strogo povjerljivi i bit će tretirani kao poslovna tajna.

Kako mogu preporučiti prijatelje ili poznanike koji bi željeli postati dio SmartScan projekta?

Ukoliko se netko od Vaš prijatelja ili poznanika želi uključiti u naš projekt, možete nas o tome obavijestiti na besplatan telefonski broj (0800 203 203) ili nam pošaljite mail ([email protected]).

Mi ćemo se potruditi da Vaši prijatelji dobiju sve neophodne instrukcije o SmartScan-u u najkraćem mogućem roku, kao i da Vi budete adekvatno nagrađeni za svoj trud.

Koliko dugo istraživanje traje?

Panel kućanstava je kontinuirano istraživanje i u Hrvatskoj traje već 17 godina. Vaša odluka da s nama podijelite informacije o kupovinama svog kućanstva je dobrovoljna i Vi odlučujete koliko će naša međusobna suradnja trajati.

Tijekom spomenute suradnje GfK ni na koji način neće utjecati na Vaše kupovne navike (neće utjecati na to koliko kupujete, što, kada, gdje…). Svrha ovog istraživanja je da objektivno sagleda ponašanje potrošača u Hrvatskoj, a ne da utječe na formiranje tržišta.

Kako mogu otkazati sudjelovanje u istraživanju?

Sudjelovanje u SmartScan istraživanju je dobrovoljno i kućanstvo može u bilo kojem trenutku prekinuti suradnju. Dovoljno je da nas o Vašoj odluci o prestanku suradnje obavijestite na besplatan telefonski broj (0800 203 203) ili nam pošaljite mail ([email protected]).

Popularno
Copy link
Powered by Social Snap