Nova digitalna usluga Mirovinskog za poslodavce: e-Kontrola

Jasmina Grgurić Zanze
3. siječnja 2022.
Novosti
A- A+

Hrvatski zavod za mirovinsko osiguranje uveo je novu digitalnu uslugu za poslodavce. E-Kontrola omogućit će jednostavnije poslovanje i bržu dostavu dokumentacije za postupak kontrole podataka.

Photo: Unsplash

Od 5. siječnja 2022. bit će dostupna nova digitalna usluga Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje e-Kontrola putem koje će poslodavci (pravne i fizičke osobe) moći elektroničkim putem dostavljati dokumentaciju potrebnu za postupak kontrole podataka o kojima ovisi ostvarivanje prava iz mirovinskog osiguranja te preuzimati zapisnik o kontroli u elektroničkom obliku.

E-Kontrola nadogradnja je postojeće usluge elektroničkog poslovanja HZMO Lana za uspostavljanje svih vrsta prijava za vođenje matične evidencije HZMO-a, obavijestili su danas iz te ustanove.

Uslugu na jednostavan način mogu koristiti postojeći i novi korisnici, ovlaštene osobe obveznika koji su već registrirani ili se prvi put registriraju u elektroničku uslugu e-Prijave Lana, bez potrebe dolaska na šaltere HZMO-a, a detaljne korisničke upute dostupne su na poveznici.

Skupa modernizacija HZMO-a: Do informacija jednim klikom bez dolaska na šalter?

„Ovom uslugom dodatno moderniziramo proces kontrole podataka radi stvaranja pretpostavki za brže i jeftinije poslovno okruženje obveznicima doprinosa, pravnim i fizičkim osobama. Unaprjeđenjem digitalnog poslovanja i proširenjem e-Usluga također aktivno pridonosimo temeljnom poslovnom cilju HZMO-a, odnosno bržem ostvarivanju prava na mirovinu svih budućih umirovljenika“, istaknuo je ravnatelj HZMO-a, Ivan Serdar.

E-Kontrola korisnicima osigurava jedinstven način obavještavanja o kontroli obveznika, digitalno prikupljanje i obradu propisane dokumentacije za kontrolu obveznika (rekapitulacija, popis radnika kojima se staž osiguranja računa s povećanim trajanjem i popratna financijska dokumentacija) te izradu i dostavu zapisnika o kontroli obveznika u elektroničkom obliku.

Novom uslugom digitalnog prikupljanja i obrade dokumentacije ubrzava se postupak kontrole podataka, smanjuju administrativni troškovi i aktivno pridonosi Akcijskom planu za administrativno rasterećenje gospodarstva Vlade RH u stvaranju jednostavnijeg i jeftinijeg poslovnog okruženja, naglasili su iz Zavoda za mirovinsko osiguranje.

Popularno
Copy link
Powered by Social Snap