Najpoznatiji parfem svih vremena prvi je put od 1924. promijenio boju bočice

Jasmina Grgurić
18. rujna 2018.
Novosti
A- A+

Gotovo da nema starije dame koja u svojoj kolekciji mirisa barem jednom u životu nije imala legendarni  Chanel No. 5. Prepoznatljiva prozirna bočica jednostavnog dizajna, koja se nije mijenjala od davne 1924. godine, sada je dobila svoje novo izdanje.

Po prvi put u povijesti modne kuće Chanel bočica kultnog parfema No. 5, koju je dizjanirala Gabrielle Coco Chanel, dobila je novu boju. Ove jeseni limitirano izdanje donosi luksuznu kristalnu bočicu u vatrenoj crvenoj boji, čime su željeli naglasiti ženinu snagu, ali i zavodljivost.

Sadržaj ostao isti

Legendarna, jednostavna prozirna bočica “Petice” postoji od 1924. godine, a predstavljala je redizajn prve verzije iz 1919. godine. Značajnije transformacije nisu se događale sve do posljednjih nekoliko godina, kada je Chanel očito odlučio spojiti klasiku s daškom modernog vremena. Jednako tako proizvodile su se izvedenice originalnog mirisa. Suvremenim notama miris su željeli približiti i mlađim ženama, s obzirom da je klasični No. 5 ostao rezerviran pretežno za starije dame. Među njihovim generacijama danas je teško naći nekoga tko među kolekcijom parfema nije imao barem jednu “Peticu” u životu.

Bez obzira što su u modnom svijetu forma i prezentacija neizmjerno važni, ipak je u konačnici presudan sadržaj, a on je u ovom slučaju ostao isti. Tako će dame i dalje moći uživati u dobro poznatim, opojnim notama ovog parfema, kojeg čine ylang-ylang, ruža i jasmin.

Proslavila ga ‘Merlinka’

Inače, ovaj parfem do danas su proslavile brojne zvijezde Hollywooda, među kojima i Marilyn Monroe poznata po izjavi da dok spava nosi samo nekoliko kapljica Chanela N°5. Upravo mu je ova filmska diva priskrbila i najveću slavu.

Priča o “mirisu prošlosti, sadašnjosti i budućnosti” započela je 1920. godine kada je Coco angažirala Ernesta Beauxa, francuskog kemičara i nekadašnjeg parfumera ruske carske obitelji, da joj napravi prvi parfem. Nakon nekoliko mjeseci, došao joj je sa deset različitih verzija mirisa, pri čemu je Coco izabrala onaj u epruvezi broj pet pa je tako nastao i naziv.

Već iduće godine parfem je predstavila u svom butiku, a do 1929. godine postao je najprodavaniji miris na svijetu. Parfem se isticao i sintetičkim komponentama koje se do tada nisu koristile, a pravu mali revoluciju odigrala je i sama bočica. Svojom jednostavnošću ona je predstavljala pravu suprotnost tadašnjim trendovima, a njezinu popularnost crvena će bočica, po svemu sudeći, teško nadmašiti.

Najpoznatiji parfem svih vremena prvi je put od 1924. promijenio boju bočice
Popularno
Share via
Copy link
Powered by Social Snap