Iz prodaje se povlače popularne njoke: Razlog nimalo nije bezazlen
Tvrtka Ledo sama je iz prodaje povukla Njoke premium od 500 grama. Razlog uklanjanja ovih njoka iz dućana je potencijalna prisutnost metala. Proizvod koji Ledo stavlja na tržište proizveden je u Srbiji, a iz tvrtke pozivaju kupce da ne jedu ove njoke i vrate ih u dućan. Odluka se odnosi na proizvod s određenim serijskim brojem i rokom trajanja, a kupcima su se i ispričali zbog neugodnosti.

Njoke | Pexels
Državni inspektorat obavijestio je kupce da je tvrtka Ledo sama iz predostrožnosti opozvala iz prodaje Njoke premium od 500 grama. Proizvod je LOT broja 250312 s rokom trajanja do 12. ožujka 2026. godine. Razlog uklanjanja ovih njoka iz dućana je potencijalna prisutnost metala. Proizvod nije u skladu s Uredbom o utvrđivanju općih načela i uvjeta zakona o hrani, osnivanju Europske agencije za sigurnost hrane te utvrđivanju postupaka u područjima sigurnosti hrane, kažu iz HAPIH-a. Dosad su ove godine iz prodaje povučena 54 prehrambena proizvoda, a najviše pekarskih, o čemu smo pisali ovdje.
Ledo poziva kupce da proizvod ne jedu i da ga vrate
Zanimljivo je da ovaj proizvod domaće tvrtke nije uopće proizveden u Hrvatskoj. Proizvođač Ledo premium njoka je tvrtka Frikom iz Beograda u Srbiji, a Ledo ih stavlja na tržište. Obavijest se odnosi isključivo na proizvod s navedenim podacima, napominju iz Hrvatske agencije za poljoprivredu i hranu.
Kupcima se na svojim stranicama obratio i Ledo te objasnio da su u skladu s načelima odgovornog poslovanja i brigom o potrošačima donijeli odluku da povuku Njoke premium od 500 grama iz prodaje.
– Razlog opoziva je potencijalna prisutnost stranog tijela u proizvodu metalnog podrijetla. Poduzete su sve potrebne preventivne mjere i dodatne sigurnosne provjere kako bi se utvrdile sve okolnosti te spriječilo ponavljanje slične situacije. Povlačenje se odnosi isključivo na proizvod s navedenim rokom trajanja (12. 03. 2026.) i serijom proizvodnje (L: 250312), koji su jasno istaknuti na poleđini pakiranja. Pozivamo sve kupce koji su kupili navedeni proizvod da ga ne konzumiraju te da ga vrate u trgovinu u kojoj su ga kupili, uz predočenje valjanog računa, kažu iz Leda.
Iz tvrtke se ispričavaju zbog ‘neugodnosti’
Ako imate poteškoća s povratom ili nemate račun, možete im se obratiti putem e-maila na [email protected], uz fotografiju proizvoda na kojoj su jasno vidljivi serija proizvodnje i rok trajanja.
– Kompanija Ledo plus već više od 65 godina posluje u skladu s najvišim industrijskim standardima. Sigurnost potrošača nam je na prvom mjestu, a održavanje vrhunske razine kvalitete naših proizvoda naš je prioritet. Zahvaljujemo na razumijevanju i iskreno se ispričavamo zbog eventualnih neugodnosti koje ovo povlačenje može prouzročiti. Za sve dodatne informacije ili pitanja, naši potrošači mogu nam se obratiti izravno putem e-maila: [email protected], priopćili su iz tvrtke Ledo plus.
Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.