Evo kako možete provjeriti jeste li preplatili račune za Holding, odbijaju reći koliko je preplata

Josip Mihaljević
26. kolovoza 2019.
Novosti
A- A+

Zagrebački holding ne želi otkriti podatke koliki je broj građana i u kolikom iznosu preplatio režije u Gradu Zagrebu. Evo kako možete provjeriti jeste li vi među njima.

Foto: Pixabay

Faktograf.hr donosi bizarnu priču o zagrebačkom holdingu, koji mjesecima odbija reći koliko građana je preplatilo svoje režije  i u kojem iznosu.

Javila im se čitateljica koja je ostala ugodno iznenađenja jer je račune preplatla za 1.200 kuna, iako na niti jednom računu koji iz mjeseca u mjesec stižu to nigdje nije prikazano:

“Nakon što je iz stana koji sam iznajmljivala otišla moja podstanarka odlučila sam kontaktirati Holding kako bih doznala imam li slučajno nekih dugovanja. Nisam željela imati neugodne situacije s budućim podstanarima. Na moje iznenađenje, nakon kontaktiranja Holdinga informirana sam kako ne samo da nemam dugovanja, već imam preplaćenih 1.200 kuna. Napominjem da ta informacija nije prikazana ni na jednom računu koji sam primala. Doznala sam i da je ta preplata zapravo iz nekog davnijeg perioda. Višekratno su mi odbili poslati karticu kupca, iako sam na tome inzistirala. Tek su mi usmenim putem poručili da je to dugovanje iz 2017. godine. Taj novac još uvijek nisam dobila jer u Holdingu inzistiraju da novac može podići isključivo osoba koja je izvršila uplatu, a to je podstanarka”, upitala ih je anonimno jedna njihova čitateljica.

Odgovor čekali od travnja

Faktograf je od Zagrebačkog holdina u travnju zatražio odgovore na pitanja koliki je ukupan broj kućanstava koji su 2018. godine preplatili režije koje naplaćuje Zagrebački holding, a pitali su ih i kako se korisnici mogu informirati o preplaćenim računima za režije.

Službeni odgovor su dobili prije nekoliko dana, iako su u njemu nedostajali odgovori na ključna pitanja.

Evo kako možete provjeriti stanje računa

Stanje svog računa u Zagrebačkom holdingu možete provjeriti telefonom Pozivnom centru koji je dostupan 24 sata dnevno. Broj je 072 500 400.

“U slučaju da netko zabunom dva puta plati isti račun ili uplati veći iznos, novac korisnika ostat će zabilježen u sustavu, odnosno proknjižen na naknadu koja je s korisnikom povezana. U bilo kojem trenutku obveznik može doznati stanje svojeg računa i obveza kroz Pozivni centar i broj 072 500 400, koji je dostupan 24 sata dnevno. Podaci o stanju računa ustupaju se isključivo obvezniku, nakon provedenog protokola identifikacije.Također, građani se o eventualnim preplatama mogu informirati i putem digitalnih servisa. Svakako, uplata (dvostruka odnosno preplata) bit će proknjižena na karticu obveznika“, navodi se u odgovoru Holdinga portalu Faktograf.

 

Copy link
Powered by Social Snap