Domaća tvornica rublja (DTR) najstariji je proizvođač odjeće u Hrvatskoj. Proizvodili su mnogo toga, a jedna reklama iz 1970. godine posvećena je košulji Million look. Reklama prikazuje muškarca i ženu koji su svečano obučeni, a naglasak je na muškoj košulji koja je nekada bila hit. DTR-ovu reklamu objavio je zagrebački Tehnički muzej.

DTR-ova reklama o muškoj košulji | Foto: Tehnički muzej u Zagrebu
DTR, Domaća tvornica rublja najstariji je proizvođač odjeće u Hrvatskoj, a nastao je davne 1914. godine. Reklama iz 1970. godine prikazuje muškarca i ženu koji su svečano obučeni, a naglasak je na muškoj košulji koja je proizvod DTR-a. Reklama je podijeljena na Facebook stranici Tehničkog muzeja Zagreb.
– Milijunsko osiguranje za košulju Million look. Košulja Million look osigurana je protiv prljavih čestica koje se inače skupljaju u okovratniku. Košulja Million look osigurana je LŠR oznakom koja otežava prljanje, a osigurava temeljito i lako čišćenje. Ako nosite košulju Million look, kažite svom prijatelju što znači jedna Million look košulja, stoji u reklami.
Prvi vlasnik DTR-a bio je Salomon Berger koji je vodio trgovinu ženskom tekstilnom robom na Trgu bana Josipa Jelačića. Osim u Zagrebu, proizvodni pogon bio je i u Garešnici. DTR je ugašen 2017. godine, a više o tome možete pročitati ovdje.
Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.