Umirovljenik (71) uhićen jer je službu telekoma nazvao čak 24.000 puta

Jasmina Grgurić
5. prosinca 2019.
Novosti
A- A+

Velika većina nas dobro zna što znači zvati službu za korisnike kada imamo problema s internetom, mobitelom i ostalim uređajima moderne tehnologije. Svi operateri su trenutno zauzeti, muzika dok smo stavljeni na čekanje, a onda objašnjavanje u nadi da će nam doista i pomoći riješiti problem… No, jedan umirovljenik telekomu svoje zemlje “vratio” je za sve njihove grijehe i to toliko da je ovoga puta i pravda na njihovoj strani. Zvao ih je, naime, čak 24.000 puta nakon čega je uhićen.

Japanski umirovljenik uhićen jer je stalno zvao službu za korisnike (Snimak zaslona/Youtube)

Službu za korisnike japanskog telekoma 71-godišnji umirovljenik Akitoshi Okamoto iz Kasukabe Cityja nazvao je nevjerojatnih 24.000 puta u posljednje dvije godine. Tvrtka ga je optužila za opstrukciju poslovanja, nakon čega je uhićen. Neprestano zvanje i pritužbe na usluge koštale su ga na kraju slobode.

Besplatni broj japanskog telekomunikacijskog giganta KDDI, izvještavaju mnogi strani mediji, nazvao je u listopadu čak 441 put i to samo u jednom tjednu. Operaterima se žalio jer njegov telefon nije mogao uloviti radijski prijenos.

Internet je odlična tehnologija za umirovljenike: Dosta je izolacije i usamljenosti!

Nesretni umirovljenik, ispada, zvao je još nesretnije operatere u prosjeku 33 puta dnevno. Telekom je dvije godine tolerirao njegove pozive, no kako su njegove pritužbe postale nepodnošljive odlučili su prošloga tjedna podići tužbu. Navodno se nisu mogli posvetiti ostalim korisnicima pa su pozvali policiju jer više nisu znali što učiniti.

Kada ovaj slučaj stavimo u kontekst japanskog društva, ne može se zanemariti činjenica kako ono postaje sve starije. A to je problem jer se sve veći broj seniora suočava sa sve naprednijom i mlađom tehnologijom. Pitanja o novim pametnim uređajima imaju mnogo, no teško je biti i s druge strane pa nekoliko desetaka puta na dan davati objašnjenja.