Reklama Saponije iz 60-ih istovremeno je i smiješna i edukativna

Jasmina Grgurić
22. studenoga 2020.
Foto dana
A- A+

Rado se prisjećamo kako smo komunicirali nekada, što uživo, a što putem raznih medijskih kanala, pogotovo prije više od pola stoljeća. Jedan od oblika komunikacije svakako su i reklame, a koliko su one bile drugačije najbolje pokazuje ova od osječke Saponije. Edukativno i duhovito, što se za većinu današnjih skupih marketinških kampanja baš i ne može reći.

NEDJELJNI REKLAMNI KUTAK – SAPONIA, Osijek, šezdesete…

Objavljuje Tehnički muzej Nikola TeslaNedjelja, 1. studenoga 2020.

 

Tvorci reklame za osječku Saponiju prije 60 godina dali su si možda i više truda nego neki današnji marketinški stručnjaci. Duhovitim i edukativnim tekstom željeli su ujedno i zaintrigirati kupce. Koliko su u tomu uspjeli, procijenite sami.

Žena u bijeloj haljini sjedi i s opremom za alpinizam gleda u daljinu. Uz nju se nalazi pitanje: Što su 25. svibnja 1953. godine vidjeli Hillary i Tensing?

Ispod nude i odgovor:

“25. svibnja 1953. godine Novozelanđanin E. P. Hillary i domorodac Bhutia Tensing osvojili su najviši vrh svijeta, Mount Everest (8.882 metara). Oni su jedini vidjeli neposredno netaknute bjeline “krova svijeta” – Himalaje!

Takvu netaknutu bjelinu vidi danas svaka domaćica kojoj rublje pere – YETI.

YETI bijelo – to je netaknuta bjelina “krova svijeta”” – kaže zanimljiva reklama Saponije iz 60-ih godina.