Generacije školaraca koristile su školski pribor TOZ-a, kasnije TOZ Penkala. Imaju dugogodišnju tradiciju izrade školskog i uredskog pribora, a kako je krenula još jedna školska godina zagrebački Tehnički muzej prisjetio se reklame posvećene njihovom nalivperu. Svakom đaku treba petica, kako su poručili iz TOZ-a.

Reklama o TOZ-ovom nalivperu | Foto: Tehnički muzej u Zagrebu
TOZ Penkala International osnovana je u Zagrebu 1937. godine. Iz malog pogona za proizvodnju olovaka i pastela došla je do dugogodišnje tradicije u proizvodnji školskog i uredskog pribora. Još je jedna školska godina krenula, a povodom toga iz Tehničkog muzeja u Zagrebu podijelili su reklamu TOZ-ovog nalivpera.
Nalivpero 5 Patrone Leonhardi stoji u reklami TOZ-a. Kako su nalivpera nekada bila posebno popularna, u reklami upravo jednim djevojčica piše u bilježnicu. Osim onim kojim piše, na stolu je još jedno nalivpero. U reklami stoji kako svako dijete treba ‘peticu’, misleći na nalivpero, ali i na ocjenu u imeniku.
– Svakom đaku treba petica, piše u reklami TOZ-a.
Tradicija proizvodnje pisaćeg pribora u gradu Zagrebu seže i dalje u prošlost zahvaljujući radu ing. Slavoljuba Penkale, jednog od vodećih svjetskih izumitelja 20. stoljeća, koji je 1906. godine patentirao i počeo proizvoditi prvu mehaničku olovku na svijetu, a 1907. godine i prvo nalivpero. Više o povijesti TOZ-a možete pročitati ovdje.
Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.