Novost u HZZO-u: Na pozive će se sada javljati virtualni asistent HANA

Lucija Basa
18. lipnja 2025.
Zdravlje
A- A+

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje hvata korak s vremenom pa sada, kao što su to učinile brojne institucije i poslovanja, uvode uslugu virtualnog asistenta – HANA. Virtualni asistent će se javljati na besplatne telefonske brojeve HZZO-a i pomoću umjetne inteligencije olakšati pristup informacijama za korisnike. Usluga će biti dostupna 24 sata svaki dan. Kao jednu od glavnih prednosti ove usluge ističe se smanjenje čekanja na pristup informacijama.

Sijedi umirovljenik telefonira s dlanom na prsima.

Umirovljenik telefonira | Foto: Freepik

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) uvodi uslugu virtualnog asistenta HANA koji će se javljati na besplatne telefonske brojeve i na taj način olakšati pristup informacijama korisnicima pomoću umjetne inteligencije. Zbog uvođenja besplatnog vlaka, umirovljenici i stariji od 65 godina izgubili su pravo na putne troškove za liječenje, ali oni su im vraćeni. Uz to, naknada za trošak odlaska liječniku više se ne veže uz javni prijevoz, o čemu smo više pisali ovdje.

Ljudi često zovu besplatne telefone HZZO-a

Liječnik propisuje lijekove pacijentu u ordinaciji.
Bolovanje tijekom radnog vijeka: Evo kako će to utjecati na vašu mirovinu

Virtualni glasovni asistent HANA javljat će se na besplatne telefonske linije – 0800 7979 za obvezno zdravstveno osiguranje i 0800 7989 za dopunsko zdravstveno osiguranje. Iz HZZO-a su poručili da im se korisnici najčešće obraćaju s upitima upravo putem besplatnih telefona ili putem e-maila.

Podsjećaju da je Kontakt centar HZZO-a pokrenut 2012. i u njegov rad je kroz godine uključeno više od 300 radnika educiranih za pružanje informacija i pomoć. Djelatnici Kontakt centra obrade oko 400.000 poziva godišnje.

Usluga dostupna 24 sata dnevno

HANA koristi naprednu tehnologiju umjetne inteligencije za prepoznavanje i razumijevanje govora, a tijekom svog rada stalno će upoznavati potrebe korisnika, proširivati znanje i s vremenom znati precizno odgovarati na sve više pitanja. Ova usluga će biti dostupna korisnicima 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu i to bez čekanja, kako su naglasili iz HZZO-a.

Kao prednosti ovakve usluge HZZO ističe smanjenje vremena čekanja na informacije, dostupnost korisničke podrške u bilo koje doba dana, rasterećenje ljudskih operatera i unaprjeđenje korisničkog iskustva u kontaktu s HZZO-om. Kako bolovanje tijekom radnog vijeka utječe na mirovinu čitajte ovdje.

Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.

Popularno
Copy link
Powered by Social Snap