Tvornica Borovo, simbol kvalitete i mode na našim prostorima i danas postoji. Hrvatskom proizvođaču cipela vjerne su posebno starije generacije, ali njihovom dizajnu dive se i mladi. Tehnički muzej u Zagrebu podijelio je reklamu Borova iz 1977. godine na kojoj se nalaze lijepe cipele za muškarce i žene, onakve kakve bi mnogi poželjeli nositi i danas.

Cipele iz Borova | Foto: Tehnički muzej u Zagrebu
Najpoznatiji proizvođač cipela u Hrvatskoj, tvornica Borovo iz okolice Vukovara, lani je proslavila svoj 93. rođendan. Borovo odlikuje duga tradicija i kvaliteta, a nekada je tvornica bila simbol mode na ovim prostorima. Cipele tvornice Borovo nekada su bile prvi izbor kada se biralo novu obuću, a i danas mnogi ostaju vjerni njihovim proizvodima.
‘Sve što donosi jesen, dočekat ćemo u udobnoj obući’
Tehnički muzej u Zagrebu podijelio je reklamu Borova iz 1977. godine i podsjetio na omiljene cipele brojnih generacija. Razne cipele, za muškarce i žene prikazane su na reklamnom letku iz 70-ih godina, a uz njih stoji i fotografija žena i mladića koji ponosno hodaju zagrebačkim Zrinjevcem s novim cipelama.
– Jesen ’77. će opet ponoviti svoje hirove. Iznenadne pljuskove, dugotrajne kiše, prozirne sunčane dane s kestenovom bodljom na asfaltu. Sve što donosi i ove godine, dočekat ćemo u udobnoj i lakoj obući. Za vaš osjećaj udobnosti i lakoće – obuća Borovo, stoji na reklamnom letku.
Prepoznatljivi znak Borova – Startasice i Borosane
Možda najprepoznatljiviji znak Borova, pored čuvenih Startasica, bile su legendarne Borosane proizvedene 1968. godine. Nastale su kao ideja tima stručnjaka na čelu s ortopedom dr. Brankom Strinovićem.
Tu namjensku obuću nosile su radnice, od čistačica, konobarica, trgovkinja pa nadalje. Borosane su i dalje zaštitni znak Borova. Kako nam je bilo tijekom posjeta Borovu, možete vidjeti ovdje.
Pridružite se našoj Viber zajednici i prvi saznajte sve informacije.
