Muške karirane košulje nekad su bile pravi hit, a danas ih nose žene

Jasmina Grgurić Zanze
13. travnja 2019.
Foto dana
A- A+

Pogled na reklamu DTR-a za košulju “koju već dugo želimo” stvara podvojene osjećaje. S jedne strane, budi nostalgiju na nekadašnju modu koje se rado sjetimo, ali s druge stvara žal zbog još jedne u nizu tekstilnih tvornica koje su ugašene.

Karirane košulje jedan su od onih vječnih odjevnih komada koji se nalaze u ormaru svakog muškarca. Nekada su bile pravi hit te su se nosile u svim prigodama, od ležernih do poslovnih. No, danas karirane košulje češće viđamo kao sastavni dio ženske ulične mode. Proizvodile su se u uzavrelim pogonima brojnih domaćih tekstilnih tvornica, od kojih je većina nažalost postala povijest.

Među njima je i tvorac ove košulje, zagrebačka Domaća tvornica rublja koja je 2017. zatvorena nakon čak 103 godine poslovanja. Svojevremeno, DTR je zapošljavao čak 1.200 radnika od kojih su mnogi u tvornici odradili čitav radni vijek. Nastavljen je time negativni trend gašenja tekstilnih tvrtki.

 

Copy link
Powered by Social Snap